de laatste week! - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van Nicole Boekestijn - WaarBenJij.nu de laatste week! - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van Nicole Boekestijn - WaarBenJij.nu

de laatste week!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 Mei 2016 | Spanje, la Nucia

Ja, ik ben alweer bijna weer een weekje thuis! Maar toch wilde ik nog even over mijn laatste 2 weken vertellen! Want zoals in mijn vorige blog zei, had ik veel dingen gepland. Zoals als eerste het paragliden had ik op de Donderdag gepland. Ik werd om 15:00 opgehaald door een collega van Nick. Met Nick had ik geregeld dat ik ging paragliden. Rond 16:00 zouden we eigenlijk de lucht in gaan, maar de wind stond nog niet goed dus moesten wij even wachten. Er waren gelukkig ook Nederlanders daar kon ik even mee praten. Ik had het uitzicht allang bekeken toen ik eindelijk de lucht in ging. Maar toch in de lucht is het totaal anders, en mooi dat het was in de lucht! Ik had helemaal niet in de gaten dat ik 25 minuten in de lucht hing. Je bleef maar rond kijken! Het was echt heel gave ervaring om dat te doen. En dat had Jessica ook wel in de gaten dat ik dat vond, want savonds toen ik thuis kwam heb ik dat wel 100x tegen haar gezegd! 2 dagen erna ging ik samen met Marina naar het spring festival in Alicante. Want ja wij wilden gewoon naar een festival in Spanje dat leek ons leuk! We waren er ook al erg op tijd rond 15:00. Het was wel een chill feestje daar en gelukkig was de wijn ook nog net zo duur als het bier dus hoefden we niet over naar het bier, haha! Snachts hebben we de bus nog terug genomen, al duurde het tot in de ochtend maar dit was wel erg lang. Gelukkig konden we de dag erna goed uitrusten, want ja ik had al vakantie ik kon nog een weekje gaan genieten. In de laatste week ben ik nog veel naar het strand geweest en ook naar dorpjes rond gekeken! Op de vrijdag hadden we nog verjaardags feestje van Jessica & Thierry! Zobieso leuk omdat het mijn laatste weekendje was en het was natuurlijk ook gezellig zoals altijd! De dag erna heb ik eigenlijk veel gerust want savonds ging een deel voor mijn afscheidsfeestje naar het colour party in Benidorm! De rest ging naar het engelse gedeelte uit zodat we daarna daar heen konden gaan. Bij t colour feestje dachten we echt dat we helemaal onder kwamen te zitten maar dat viel gelukkig wel mee! Het was wel gaaf om dat een keer mee te maken en iedereen vol gooien is ook wel weer leuk. Naar zo'n vol feest weekend als laatste weekendje moest ik toch echt gaan inpakken om weer richting Nederland te gaan. Zo'n dubbel gevoel gaf het je hebt zin om terug naar huis te gaan maar je wilt ook wel weer heel graag blijven! De maandag avond zijn we gaan uiteten voor mijn laatste avondje. Daar kreeg ik ook nog van iedereen een ABCtje zo leuk gemaakt hadden ze het! Ik had ze beloodf om het thuis op mn kamer op te hangen en die belofte ben ik al nagekomen. Op mijn aller laatste dag heb ik nog geluncht met mijn huisgenootjes en natuurlijk Marina en Miranda erbij want dat waren tenslotte ook al bijna huisgenootjes haha! om 16:00 vertrok ik dan echt naar het vliegveld toe. En iedereen was er om mij uit te zwaaien dat was echt tof van ze! Maar wat ik daar een gave tijd gehad, even wennen om thuis te zijn maar Spanje was een tijd om nooit te vergeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, la Nucia

Nicole

3 maandjes stage in Spanje :)

Actief sinds 21 Feb. 2016
Verslag gelezen: 959
Totaal aantal bezoekers 2917

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 05 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: