laatste maandje alweer hier! - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van Nicole Boekestijn - WaarBenJij.nu laatste maandje alweer hier! - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van Nicole Boekestijn - WaarBenJij.nu

laatste maandje alweer hier!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

19 April 2016 | Spanje, la Nucia

het is alweer april helaas het laatste maandje hier! Dinsdag 3 mei weer richting huis toe, jammer genoeg. Zaterdag 2 april was er weer een uitje georganiseerd door estudiante! We gingen die dag Jeepsafari doen. Daarvoor moesten we om 10:00 verzamelen in Benidorm. Daar gingen we in groepen in verschillende Jeeps! Tussendoor hebben we nog een picknick gehad wat boven in de bergen! Op het einde van de middag rond 16:00 kwamen we uit bij watervallen, bij les fonts de l'algar. Hier was ik al geweest met mijn ouders. Maar toen was het geen mooi weer en konden we hier niet zwemmen. Maar nu was het weer goed genoeg dus dat werd zwemmen! Dit natuurlijk ook gedaan! Verschillende zijn erin gesprongen niet iedereen, volgensmij dachten er veel dat het koud was. hier konden we ongeveer 1 uurtje zijn. daarna gingen we verder met de jeep deze route was niet meer zolang. Daarna gingen we terug na Alfaz daar kregen we nog bitterballen en frikandellen echt Nederlands bij 't nest! Die week erop op Zaterdag gingen we met vele naar Calp toe! Daar gingen we de berg beklimmen van Calp en dan daarna lekker op het strand liggen. We begonnen met iedereen, nadat we een poortje hadden bereikt waren we daar ook met veel over geklommen. Het was niet een bepaald veilig route.. Inge, Rosa en ik wilde de top halen, de rest is op gevend moment omgedraaid om vast terug naar onder toe te lopen. Wij gingen de zware tocht naar boven toe aan, en hij was ook echt heel zwaar! Maar toen we boven kwamen was dit het ook echt zeker waard! Het was zo'n mooi uitzicht! Je kunt bijna niet beschrijven zelfs niet met foto's zou er zo nog een keer terug willen! Van het moment daarboven hebben we ook even genoten! De terugweg naar beneden was lastiger was moeilijk om beneden te komen omdat je snel uitgleed of viel! Maar uiteindelijk zijn we veilig op het strand gekomen. Daar hebben we heerlijk uit kunnen rusten en naar de berg kunnen kijken waar we tot het puntje zijn opgeweest! Woensdag 14 april had ik mijn eindgesprek op stage! Ik wist eigenlijk niet goed hoe of wat hier een eindgesprek ging dat was nog allemaal afwachten.. Maar mijn eindgesprek beoordeling ging goed ik heb mijn stage met een goed kunnen afronden! Gelijk afscheid genomen van mijn stagebegeleider want die gaat nu naar Duitsland toe dus haar zag ik niet meer, ze komt pas eind april terug. Verder zijn we dit weekend gaan uiteten! In een goedkoop onbeperkt drink en eet restaurantje! En wij als meiden zaten daar prima met onze wijntjes! Ook heb ik nog gewinkeld gister met Marina, Jessica zou eigenlijk ook met ons mee gaan. Zij pakte de trein en wij met de fiets. Maarja wij waren nog nooit met de fiets geweest dus helemaal omgefietst denk zoiets van 20 km gefietst.. dus kwamen ook wat later aan bij de winkels. Jessica konden we helaas nergens vinden.. Wij hebben wel nog goed kunnen winkelen en ergens heerlijk hapje gegeten met een glaasje wijn! Savonds terug naar alfaz tja we waren heen al fout gefietst dus het was te verwachten dat terug ook geen succes werd en nee dat werd het niet zo ongeveer 15 km gefietst. al was het naar het winkelcentrum maar 10 km.. Donderdag ga ik paragliding doen en zaterag naar het spring festival in Alicante. volgende week ook nog helemaal vol gepland met leuke dingen en dan eindigt helaas mijn avontuur hier! Maar eerst nog even genieten van mijn laatste 2 weken hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, la Nucia

Nicole

3 maandjes stage in Spanje :)

Actief sinds 21 Feb. 2016
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 2921

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 05 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: