alweer 4 weken hier in Spanje - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van Nicole Boekestijn - WaarBenJij.nu alweer 4 weken hier in Spanje - Reisverslag uit la Nucia, Spanje van Nicole Boekestijn - WaarBenJij.nu

alweer 4 weken hier in Spanje

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 Maart 2016 | Spanje, la Nucia

Alweer 4 weken dat ik hier ben in Spanje en het bevalt me hier prima.
Ik ben gelukkig hier al helemaal gewend en mijn kamertje is nu ook helemaal ingericht. steeds dacht ik oh dit kan ik er ook nog wel bij doen in mijn kamer.
Maar mijn kamertje is maar klein dus nu hou ik er mee op. Moet toch weer alles mee na huis nemen, haha!
2de week van stage werd steeds leuker. Eerst mochten we geen verpleegtechnische handelingen doen, nu heb ik gelukkig al 1 keer intramusculair mogen spuiten ( dit is in de spier een spuit zetten ). Ook mogen we nu alle medicijnen klaar zetten voor de dag erna dit is best veel werk maar ook erg leerzaam!
Deze week ben ik nog met mijn huisgenootjes en Marina 1 avond naar een stadje toe geweest om te winkelen voor ons huisje. Ook zijn we toen ook ergens lekker iets gaan eten. We hadden bijna allemaal het zelfde, haha!
Het laatste weekend van februari heb ik veel moeten doen voor school ik had veel huiswerk opdrachten die ik nog moest maken.
Wel ben ik nog even naar het Nederlandse kroegje geweest hier in alfaz, bij het nest natuurlijk. Daar waren wel meerdere dus dat was gezellig!
De eerste week van maart werd het hier alleen maar steeds mooier weer! op Woensdag was het zelfs zeker 25 grade, gelukkig had ik vrij!
Daardoor kon ik de hele dag op het strand liggen. Ik had mijn boekje mee genomen muziek mee genomen en daar ging ik. uiteindelijk toen ik op het strand was kwam ik er achter dat ik mijn bikini was vergeten.. niet slim van mij!
Maar had er gelukkig een goeie oplossing voor waardoor het ook wel te doen was. En lekker een dagje bij gekleurd en al een stuk verder met mijn boek lezen.
ik had ook op woensdag al gelijk weekend ik had lekker 3 dagen vrij. Daardoor ging ik vrijdag weer naar het strand toe en nu gezellig met de andere er waren er meer vrij.
Maar we lagen nog maar ander half uur op het strand en toen werd het wat bewolkt. Toen zijn we met z'n alle een eetcafetje op gaan zoeken en daar lekker geluncht. We hadden wel een pizza als lunch maar dat is hier heel normaal.
Die dag erna de zaterdag had ik weer een dagje stage. Gelukkig ging die zo voorbij! En daarna snel klaarmaken want we hadden een huisfeestje in Alicante.
Gelukkig waren hier de jongens ( Thierry, Reiner, Yves ) zo lief geweest om op mij te wachten! De meiden waren al weg want die gingen nog winkelen maar zo snel was ik nog niet klaar met stage helaas.
Maar met de jongens was het ook heel gezellig. We hadden een taxi genomen daardoor waren we binnen 3 kwartier in Alicante.
Waren we uiteindelijk voor het huisje afgezet stond er 42-44 en de jongens zeiden nog nee nummer 3. En ik maakte ze duidelijk dat ik zeker wist dat ze hier woonde. Maja wij naar nummertje 3 lopen uiteindelijk zeker een half uur verder kwamen ze er toch achter dat ik gelijk had. Want Sterre is ons maar opkomen halen omdat we het niet konden vinden.
We kregen hun huisje even te zien en wat was die groot! Echt heel groot vooral tegen over ons huisje en natuurlijk ook heel mooi!
Daarna kwamen de meiden terug van het winkelen natuurlijk met tassen vol, haha.
Daarna zijn we met veel gepraat waar we moesten gaan uiteten ergens lekker gaan uiteten. Eigenlijk weet ik niet meer hoe het restaurantje heette. Maar je kon er in ieder geval veel verschillende dingen eten en dat was belangrijk met een groep van 11.
deze keer had ik gewoon een Spagetti bolognese gepakt, lekker goedkoop en precies genoeg voor mij. daarna natuurlijk wel nog een Brownie als na gerechtje!
Rond 22:00 waren we terug in het huisje! Het feestje moest wel nog even inkomen maar dat kwam later wel goed! we zijn savonds nog de stad ingegaan. Allemaal verschillende kroegjes.
Ik vond ze eigenlijk allemaal wel leuk en gezellig! En ook leuke muziek :)
De dag erna waren we natuurlijk allemaal super moe, we waren om 9:30 alweer op omdat we om 11:00 de bus moesten hebben en daar moesten we ook nog een stukje voor lopen. Gelukkig heb ik in de bus nog een tijdje kunnen slapen.
Die dag heb ik eigenlijk ook niet meer veel gedaan, behalve nog aan school gewerkt savonds toen werd ik wat fitter.
Nu is het 9 maart alweer en morgen zit ik hier precies een maandje.
De tijd vliegt echt heel erg voorbij maar heb het wel erg na mijn zin hier gelukkig!
Met mij en mijn huisgenootjes gaat het prima samen in een huisje, ze zijn echt gezellige en lieve meiden!
binnenkort gaan we nog met verschillende een jeepsafari doen daar heb ik echt heel veel zin in!
En natuurlijk komen mijn ouders en mijn opa & oma volgende week op bezoek! Daar kijk ik erg na uit en heb zin om hun de omgeving te laten zien.

  • 09 Maart 2016 - 15:18

    Michelle:

    Dinnie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, la Nucia

Nicole

3 maandjes stage in Spanje :)

Actief sinds 21 Feb. 2016
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 2916

Voorgaande reizen:

10 Februari 2016 - 05 Mei 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: